2009. július 31., péntek

attól, hogy nem írtam ide

mostanában, nem kell azt gondolni, hogy semmi említésre méltó dolog nem történt. sőt. épp azért nem írtam, mert annyi minden történt...
Bő hétig itt volt nálunk Joni, egyik uncsi, és hát akkor 4 gyerekes program volt, jól ettek, úgy kellett főzni...
vasárnap este kedves vendégeink voltak - a képzőben osztálytársnők voltunk Terézzel, és lányaival eljöttek hozzánk is gyüli után; amúgy T. Fenesről származik, idevalósi tehát :),bár jelenleg Székelykeresztúron élnek. Ja, az vo
lt az érdekes, hogy itt mind mondogatták, hasonlítunk mi ketten. meglehet. csúcs, hogy ő nincs rajta ezen a képen.
hét elején birkanyírás is volt...
mi volt még? sok-sok befőzés: áfonyaszörp és -lekvár 5 kg gyümölcsből - ebben Teri néni segített, paradicsomlé 14 kg paradicsomból - a fiúk darálták az alapanyagot (a fiúk mostanában többször is figyelmeztettek, hogy az is gyümölcs!!!), és két adag paradicsompürét.
Egy részük még száraz dunsztban van, és képtelenek :P.
Volt még más izgalmas dolog is: vettem tíz kiscsirkét. Merthát a szomszédasszony felnevelt már 24-et, és ekkora udvaron az enyéim is ellennének - gondoltam. Gondolatból tett született. Ha Jana vett tíz csibét, vettem én is - ő olyan kedves, hogy rendezi mind a húszat. Reméljük, szép nagyra nőnek,és finom husi lesz belőlük.... Azt persze mondanom sem kell, mennyire örül Boróka. Barka is sokat szeretgeti őket. Ábelnek ez nem nagy kihívás, úgy tűnik :D.

6 megjegyzés:

Kriszta írta...

Boróka hogy élvezi...:))

'Zsike írta...

Kiscsibe? :D :)) Hát, Adina, le a kalappal!Olyan ügyes vagy...

zsuzsa írta...

Borókának is levágtátok a haját?:)
Nagyon szép gyerekeitek vannak!!!

u.i. Adina, remélem nemsokára találkozunk...:)

Mike Adina írta...

:)) a nagyobb melót a szomszédasszony intézi a csirkékkel :))

Lea Mónika írta...

na, ezt sose neztem vna ki beloled, Adina:)) de anyu is rettenetesen szerette a csibeket, tyukocskakat tartani....:):)
en is szeretem oket, olyan kis edesek, mig kicsik...:))

mannaszin írta...

Adina, te vagy a vilag legugyesebb sogornoje!