2009. november 29., vasárnap

elkészült a beharangozott adventi koszorú

Nekem nagyon tetszik. Dina és Ernő rendkívül ügyesek, és jól összedolgoznak - így is.
Készült még egy ajtódísz is, reméljük otthagyják az ajtójukon, miután megcsodálták benne a természetes egyszerűséget.
Végül én is feldíszítettem a mi koszorúalapunkat, amit tavaly kaptam barátnőmtől, hogy megszűnjenek a koszorús gondjaim. :P Most meg, arra gondolok, hogy ha ilyen szép lett a keret, mennyivel szebb kell, hogy legyen a tartalom, a szívünk várakozása; milyen őszinte szeretettel, lelkesedéssel, és szentül kell várjam Vőlegényemet!

7 megjegyzés:

iri írta...

En is alairom

Borzási A. Kriszta írta...

nekem így egyszerűen is tetszik:)

Maria Smith írta...

Nagyon szep! Puszi nektek! Kellemes Adventet! Amen!

Budai Evódia írta...

jaj de szép! és úgy örülök neki!!! mindjárt jobban, mint te!:D

Lea Mónika írta...

wow, ez tenyleg nagyon szep!:)

Zsuzsa írta...

Mindegyik nagyon szép!:)
Legyen áldott szép ünnepetek!

Borzási Márta írta...

El is hiszem, hogy nem lesznek koszorús gondjaid ilyen gyönyörű munkák után! Gratulálok!