2010. január 27., szerda

a hőmérő sétája

Kint nagy hideg, bent ... mikor mi. Bár József jóltartja a kazánt fával, és (már ahol) forrók a fűtőtestek, én úgy fel vagyok öltözve, hogy magam is csodálkozom rajta, sőt, mániákusan vetetem fel a mellényt a fiúkkal is. (J. le sem veszi.)
Kíváncsiságból megsétáltattam hétfőn (akkor volt tán a leghidegebb) a hőmérőt a lakás különböző pontjain, és íme, a mérések eredménye: Előszoba - nulla fok. Konyha - tizenegy és fél fok, ha épp főzök, akkor több. Társalgó(szerűség) tizenhárom fok. Az emeleten néhány fokkal melegebb van, de a Boró szobájában így is csak 15 fokot mértünk, ennél több a fenti fürdőben, ill. az átjáróban van. A hálószoba is kb. tizenhárom fokkal dicsekedhet. A fiúk szobája naaaaaaagyon hűvös, de ők ezt nem szokták észrevenni, simán mellőzik a papucsot, és egyéb melegítő ruháik is többnyira szanaszét hevernek a szoba különböző pontjain. Legmelegebb tán az iroda - elfelejtettem itt is méréseket végezni, olyan jólesett a légköre.
De most legalább van jó meleg vizünk - mit meleg, kopasztó! -, és egész jól megszoktuk a kellemes-hűvös levegőt, igencsak jól lehet aludni, és hála Istennek, semmi bajunk! (Mára ugyan Boróka picit köhög és szörtyög, de ennek az ovi is oka lehet.) Azért, én várom a tavaszt. :)

13 megjegyzés:

csillag írta...

Olyan jó, hogy voltam nálatok, mert most körül tudtam veled sétálni a lakásban :D .

Borzási A. Kriszta írta...

Én iiiiiiiiiiiiiiiis!:)

Tündi Daika írta...

Hű, az nagyon kevés:( és kint ilyenkor -20 fok van, hogy ennyire lehűl a ház fűtés ellenére? Nálunk pont az ellenkezője... annyira fűtenek, hogy muszály nyitott ablakkal aludni. Most is 25 fok van a lakásban... igy sem jó, de legalább tud szelőztetni az ember. Hát vigyázzatok magatokra, és az egészségre... Én is várom a tavaszt:)

Siko Margit írta...

Szukseg van a hidegre is szerintem gyerek koromba novembertol -februarig mindig ilyen hidegek jartak mifelenk,es mostanaban reg nem volt olyan hideg mind a napogba -27,-24 es igy lassan lassan melegedet.Semmi gond jon a tavasz,

Józsi írta...

Nálunk egyszer reggelre megfagyott a húsleves abban a szobában, ahol az öcsivel aludtunk :) Igaz, a teraszajtó mellett állt.

Lea Mónika írta...

jaaaaaaaaaaj:)) ennél már nálam is melegebb van talán:))
Na, örülök, h semmi bajotok !!!! Hála Istennek!:)

Lea Mónika írta...

és asszem én is várom a tavaszt... csak más miatt:)):))

Névtelen írta...

meg jo hogy van a szeretetnek is melege....

szerintem azert kellene valami megoldast kapni mert ott kell legyen valami tehnikai ( esetleg szamitasi) hiba...merthat a 20 fok koruli meleg azert csak jobb (legalabbis nekem/unk)....
a tavasz az jon, csak az elorejelzesek szerint a kanyaron tul van, es megnem latszik tole... egyelore a hideget igerik az "okosabbak".... nagycsaba

Budai Evódia írta...

húha. edzett gyerekeid lesznek

Márk Gyula írta...

Szia Adina, igen nagy szeretettel üdvözöllek benneteket és főleg Isten áldásával. Bevallom nagy meglepetés volt számomra hogy ha keresnélek titeket, akkor már nem talállak meg az Ősz utcában :-((. Próbáltam visszanézni a blogodban hogy ez mikor is történt, de nem találtam információt erről. Sajnálom hogy elmentetek. Úgy tűnik, Nagyvárad környéke a legideálisabb terület baptista lelkészek számára, habár tudom hogy semmi sincs az Ő akarata nélkül. Hát az Úr áldjon meg benneteket az ottani szolgálatban is, szeretettel gondolok rátok és üdvözlöm Józsefet is.

Mike Adina írta...

Szia, Gyula! Másfél éve költöztünk el Brassóból, Isten így vezetett, hogy itt, Belényesben és környékén akar egy ideig használni minket...

Mike Adina írta...

Amúgy, megszoktuk ezt a friss levegőt a lakásban, József rámszólt, hogy ne mind kongassam a vészharangot. Igaza van.

Mike Adina írta...

Vagyis, neki is igaza van.