2010. március 4., csütörtök

csütörtöki vásár





Belényesben csütörtökön van nyitva hiper-szuper-market. :)
Eleinte ódzkodtam tőle, nehezen szoktam meg ezt a fajta tömeget és nyüzsgést, viselkedést, de mostanában szívesen kimegyek a piacra - főleg csütörtökön -, még ha szinte semmi vásárolnivalóm nincs is. Élvezem a zsivajt, a kínálatot, a nyüzsgést, olykor még a neveletlenséget is, hogy annyi mindenkivel összetalálkozhatok "csak úgy", hogy az árusokkal el lehet beszélgetni, és alkudni is (bár sokszor olyan kevésnek, méltatlannak találom a nehéz munkával megtermelt zöldségek-gyümölcsök árát). Jólesik látni, hogy van élet ebben a csendes kis városkában is, ahol szeretek lakni, élni.

4 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

asta da!:)

encóka írta...

emlékszel még, milyen nagyon vártuk Belényesből a vásárfia nyakókát? vannak-e még mézeskalács- meg nyalóka árusok?

Mike Adina írta...

Emlékszem hát! Nyalóka-árusokat csak az ócskapiac előtt láttam hébe-hóba.
Sokminden változott azóta, de a falusi asszonyok látványa, a sok kerékpáros, a tájszólás előhozza azokat az emélkeket is, amiket együtt éltünk át Fenesen... Képzeld, a múltkor megszólítottam Erzsikét a piacon, aki Bözsi nénjéékkel szemben lakott, s akivel együtt törtük a köveket :). Ő nem igazán emélkezett ránk, de sebaj!

Abigél írta...

Hogy ti miket tudtok lányok! Hát én ebből kimaradtam.De a vásárokat én is szeretem,csak ritkán jutok ki.