2012. július 27., péntek

ügyes vagyok :)

mert sikerült szinte egy hónapot is "várni" a híradással...

Most itt vagyok.
Az elmúlt hónapban főleg hétvégenként volt nagyobb mozgás a családban: utazás/esemény előtt készültünk rá, utána meg pihentünk egy kicsit és újra készültünk...


na jó, ezt 4 nappal ezelőtt írtam :)

Júliusban voltunk tehát Békésen a Tinifi kórussal, egy 7végére. Aztán Aradon menyegzőben. Aztán mi is volt? Ja, Édesapám nyolcvanadik szülinapja, családi kirándulási Kistárkányban - erre mifelénk - és Váradon közös ünnep. Fantasztikus volt. Múlt hétvégén Gyergyóba mentek a nagyobb fiúk Józseffel, tinitáborba. Hétfőn jönnek haza. Alig várjuk. Addig meg, itt van Debóra unokahúgom, segít játszani a kisebbekkel.

Rájöttem, hogy idén kevesebb időt töltöttem befőzéssel, mint tavaly. De arra is rájöttem, hogy ezen nem kell csodálkozni. Úgyhogy most megelégszem azzal, amit és amennyit lehet.

Asszem, hűségesebbnek kell lennem a tágasabb családomhoz itt a blogos szférában. Az akarat megvan, kérem.

Nincsenek megjegyzések: