2010. február 9., kedd

Maratoni volt

a vasárnap délutáni istentisztelet Váradon. A 400 éves baptista misszióra emlékezve, a jubileumi évzáró istentisztelet volt ez - a MaBaVisz és a Nagyváradi Missziókerület szervezésében. (Helyszínül a Nagyvásártéri Kultúrotthon szolgált; váradi születésű vagyok, de csak most tudtam meg , hogy a "Szindikátus" háznak ez a becsületes neve, ill. hogy az Augusztus 23 parkot így is hívták hajdanán... De milyen jó, hogy most megint így hívják. Legalább papíron.)
Na, de ahogy az ilyen nagy ünnepi alkalmakkor gyakran előfordul - velem is, hogy sokmindent hallok, és keveset jegyzek meg.
De megjegyeztem azt, pl., hogy egy kimutatás szerint minden 4. ember a világon kínai, és minden 400. magyar! A kínaiak, állítólag, egy ember korát nem születésétől számítják, hanem fogantatásától kezdve, tehát + kilenc hónap! Ilyen formán, az anabaptista időszakot is belekalkulálva, a magyar baptisták nem 400, hanem 480 éves múltra tekintünk vissza!

Külön élmény volt Révész Árpád testvért hallgatni, amint az ajtókról beszélt, evangéliumot hirdetett! Sok frappáns mondatát lejegyezhettem volna, de egyet megjegyeztem, papír-írószer nélkül is: Attól még senki nem kapott gyomorrontást, hogy lenyelte a büszkeségét...

Fotó nincs, mert bár a gépet vittem magammal (én készültem, kérem!), csak a memóriakártyáját felejtettem itthon :)).

Az istentisztelet délután 5-kor (sőt, előtte) kezdődött, és este fél kilenckor ért véget.

3 megjegyzés:

Maria Smith írta...

Biza de jo mondas!!:)))kosz hogy megosztottad velem mar szinte elnevettem magam szulses kozben is erre fogok talan gondolni....:)))
Mxx

Lea Mónika írta...

de kar, h nem lejegyeztel le tobb mondatat...:)

Maria Smith írta...

nem tudod hol lehet nezni kicsit a programbol?! Altalaba felteszik internetre de nem talalom...egyebkent nagyon jo az a szollas mondas amit irtal...eszmbe jutott a roman mondas is: capul plecat nu-l taie sabia...ez is ugye a buszkesegrol szol!:)
Mxx