2009. június 21., vasárnap

Az én hetesem

Igazából már a múlt szombaton megírtam a listát. A Brigi ballagása utáni partyn , amikor ott ültem egyedül a kényelmes fekete bőrkanapén, beugrott, hogy mennyire jó is velük lenni: a test szerinti családdal, a lelki családdal . És akkor az is beugrott, hogy igen, ez egy tipikus dolog velem kapcsolatban. Gyorsan kértem egy daarb papírt, és leírtam.... s egyútta leírtam a többi hatot is. A cédula meg ide-oda vándorolt, de szemmel tartottam, ma meg gyorsan leírom, különben nagyon kifutok az időből.
Lehet, hogy ha nem kapok névre szóló felszólítást, sose írom meg, de így...
Következzen tehát 7 dolog/tény róla, ami egyeseknek eddig titok volt, másoknak talán nem.... majd eldől.

  1. Társasgában tudok igazán feltöltekezni. A nagycsalád ha összegyűl, vagy régi barátokkal, lelki tesókkal vagyunk együtt - úúúúúúúúúgy telik a tankom, hogy csak na.
  2. Idegenek között nem vagyok kapcsolat-kezdeményező; szemlélődőként inkább meghúzódom egy csendes sarokban...
  3. Nem szeretek ruhákat próbálgatni.
  4. A pepecs-munkát szívesen átengedem másnak.
  5. A magabiztos fellépés(em) mögött - ami nem mesterkéltség, ilyennek képzelt el engem a Teremtőm -, sokszor bizonytalan és törékeny lélek lakik.
  6. Erős a nemzeti öntudatom. Szeretem az anyanyelvem és ragaszkodom is a műveléséhez.
  7. Ösztönösen a bonyolult dolgok, megoldások felé vonzódom. Ha valami túl egyszerű, gyanúsnak tűnik, ebből bajom is származik olykor. A magam tekervényességével másokat is összezavar(hat)ok.
Többet nem írok, mert lejárt a hét. :)) (Így is, meg úgy is). Nos?



7 megjegyzés:

Kriszta írta...

a hármassal teljesen egyetértek veled:)

Budai Evódia írta...

végreeeeeeee...:)
köszönöm. bár van egy bibi a dologban: nekem is írj egy titkot, légyszi:P

Budai Evódia írta...

tényleg, kriszta? pedig a 3-as dolog izgalmas:)

Mike Adina írta...

előrebocsátottam, drága, hogy van, akinek nem titok a titok...

Azt tudtad, amúgy, hogy hosszú vonatozáskor (pl. 8 óra) képes vagyok ki sem mozdulni a fülkéből, csak ha nagyon muszáj? :D

Kriszta írta...

Evó, a ruhákat szeretem, de felpróbálni, öltözködni, neeeeeeeeeeeeeem!!!:D

Szilvia írta...

felprobaltad a fekete szoknyat?:))
milyen jo erzes, hogy tudtam ezeket rolad;D..szivesen olvasnek meg 7 titkot !!!

Klári B. írta...

En is ugy mentem mindig Brassoba hozzatok, hogy leultem Jibon, ahol at kellett szallni, amugy akkor is csak atszallas miatt alltam fel, es aztan Brassoban, leszallaskor alltam fel. :)
Ja es koszi, hogy leirtad oket, nem mindegyik volt titok elottem, de akadt az is koztuk. :)