2012. december 14., péntek

Kedves Iri,

legtöbbször csak ilyenkor, leghamarabb este tíz után ülök úgy gép előtt, hogy nem zavar senki, nem kérdez, nem akar valamit ő is... persze, most is vár rám a mosatlan edény-hegy, a teríteni való ruhák... és valahogy legtöbbször elmarad az írás. Nem a téma hiányában, persze. Sajnálom, de ez most ilyen periódus. Nem azért vagyok szótlan (betűtlen), mert várom, hogy kérleljetek... Persze az is igaz, hogy könnyen le lehet szokni az írásról... Meg mintha másokról olvasni sokkal könnyebb lenne - lehet felületesebben, kevesebb koncentrációval, sokszor megszakítva.... Biztos értesz, értetek. Köszönöm.

Úgy vagyok most, hogy remélem, megjavulok :).

3 megjegyzés:

iri írta...

Na nezd, milyen kedves vagy, ez olyan mint egy adventi naptar egyik napjanak a meglepije,csak ugy neztem be hozzad, mert az olvasoban nem jelent meg.Koszonom.Megertelek, hogyne, en 4 gyerek nelkul is vagyok igy, ugyhogy...aldott adventet, abban az iramban mely leginkabb megfelel szemelyednek!

Borzási A. Kriszta írta...

Iri, te olyan figyelmes, megértő vagy!

Névtelen írta...

Jaj nekem annyira hiányzik az írásod,most egy mosogató gépért imádkozom,hogy ne legyen"edény-hegy" a konyhában,nem mintha ismernék valakit aki meg venné neked,de ismerek Valakit akinél minden lehetséges.Sok erőt minden napra !