2011. február 19., szombat

Hannah Montana és társai

Az ABBI-t hallgattuk ma reggel a konyhában, Boró folyton a 7-es számú dalt játszotta vissza, mert az elég pörgős volt neki az ugrabugráláshoz ...
Érdekes beszélgetés alakult ki köztünk, mert egyszer csak azt mondja:
- Anya, én Hannah Montana vagyok!
Mire én: - Jaj, nem szeretném. Ő nem az Úr Jézusnak szolgál!
B: - Nem? Akkor M vagyok. (A másik tinibálványt nevezte meg, én a nevét sem tudom pontosan).
É: - Ő sem az Úr Jézusnak szolgál...
B: - Ó, akkor nem akarok olyan lenni... De mért szolgálnak az ördögnek? Nincsenek megtérve?
É: - Nincsenek. Nem ismerik az Úr Jézust.
B: - Akkor én imádkozni fogok értük. És ha egyszer találkozok Hannah Montanaval, megmondom neki, hogy nyissa ki a szívét Jézusnak.

Még tovább is beszélgettünk mély és fontos dolgokról.
Bárcsak nekem is ez lenne az első gondolatom sokakról, hogy imádkozni kell érte.

2 megjegyzés:

Piroska írta...

Rettenetesen el vagyok maradva, de ki az "ABBI"? Sok ilyen anya-lánya beszélgetést kívánok!

Mike Adina írta...

Aradi Belvárosi Baptista Ifjúság.
Pár éve adtak ki egy lemezt. Szerintem ismeritek. Szóljon az ének a címe.